Klacht: Slecht geholpen door Emiel Nijland ook!

op 25 februari 2018 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Beste klantenservice KPN,
Gisteren contact gehad met jullie betreft een probleem met mijn simkaart. Ik ben mijn toestel verloren dus ook mijn simkaart. En dat is een nummer die ik al heel lang bezit. U snapt dan wel dat ik dit nummer niet kwijt wil zijn. Dus eerst via de website geprobeerd en dat ging niet. Dus toen heb ik gebeld met de klantenservice en kreeg Emiel Nijland aan de lijn. Hij vroeg mij om het simkaart serienummer of pukcode. Echter heb ik deze data niet omdat het zolang geleden is en meestal online op te vragen is. Dus kreeg te horen dat hij mij dan niet meer verder kon helpen en dat het ook geen zin heeft om langs een lokale winkel te gaan omdat ik het serienummer niet meer heb. Al met al had ik het idee dat Emiel eigenlijk geen zin had om mij te helpen. Dus ik ben even gaan zoeken of Emiel vaker de klant zo te woord staat. En tot mijn verbazing is dat het geval! Dan vind ik ook dat mijn bericht erbij kan want zo een medewerker zal het bedrijf geen goed doen!

Als ik een nieuwe simkaart kan bestellen met mijn bestaande nummer!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cryptolending