Klacht: slecht geholpen

op 14 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Zoeven bij de Jumbo in Gemert-Bakel boodschappen gedaan.
De schappen van de Mona-vla waren leeg. Bij navraag bleek deze wel binnen te zijn. De medewerkster zou even in het magazijn de pakken ophalen. Na ongeveer 10 minuten ging kijken waar ze bleef. Ik trof een collega die vervolgens met een scanner in het desbetreffende rek controle uitvoerde. De Mona-vla moest aanwezig zijn. Hij ging het regelen!!
Toen ik bij het brood aankwam trof ik de medewerkster die in eerste instantie voor mij op zoek ging naar de vla. Dus ze was niet op zoek naar mijn gevraagde vla maar met wat anders bezig!! Dat was dermate storend dat ik besloot zonder Mona-vla de winkel te verlaten.
Maar toen ik bij de scan-kassa de medewerker aantrof die de scan-controle had uitgevoerd, en de aanwezige Mona-vla mede zou opzoeken werd ik echt gefrustreerd! Ik heb hem dat dan ook gezegd.
En de reactie is de aanleiding tot deze klacht. Het is ongelofelijk en of ik de volgende keer het op deze wijze kenbaar maak is maar de vraag.
Wij moeten ons als klanten ook behoorlijk gedragen, maar ongemotiveerde medewerkers moeten ons niet het bloed onder nagels vandaan halen, en zeker niet klanten 15 tot 20 minuten voor nop laten wachten!!

Men had op zijn minst:
Zich met mijn vraag bezig kunnen houden.
Bij het niet snel kunnen vinden de klant hierover kunnen informeren.
Niet zo ongeïnteresseerd reageren.
Eventueel kunnen vragen naar mijn telefoonnummer om bij vonst mij daarvan in kennis te stellen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Th.Beckers