Klacht: Slecht functionerende iMac en slechte service

op 27 april 2017 over iUsed in de categorie Computerwinkels

Voor het eerst op iused.nl een iMac gekocht, welke volgens de site 100% technisch in orde zou zijn. De iMac zag er super uit, maar helaas is hij verre van technisch in orde. Zo zijn er meerdere vervelende mankementen:

– enorm traag, zelfs een kleine wijziging in systeemvoorkeuren of het opstarten duurt minutenlang
– hij maakt een zorgwekkend knetterend geluid aan de binnenkant, wat lijkt alsof er iets te heet is oid
– ook zoemt de computer zo hard en op heel hoge piepende toon, dat het zeer onprettig werken zou zijn, als de computer al zou werken

Nu moet ik zelf met de computer aan de wandel in een mega grote doos om hem bij een PostNL punt in te leveren, wat zo ongeveer onmogelijk is zonder steekkar.

Ik ben dus een 460,- eu kwijt voor een niet werkende iMac en nu verwachten ze dat ik de iMac in mega doos nog terugstuur. Hoe dan? Daarna willen ze het geld terugstorten op mijn rekeningnummer, want terug op mijn PayPal, was zgn onmogelijk

Als ze het geld direct terugstorten (op IBAN of PayPal), zodat ik een werkende computer kan kopen en ze de computer zsm komen ophalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elise van Wonderen