Klacht: slecht fruit en groenten assortiment wordt slecht bijgevuld

op 20 juni 2016 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

al weken is het fruit van zeer slechte kwaliteit, perziken, nectarine meloen, kiwis het is hard en het is al rot voor dat het rijp is zaterdag een bak aardbeien gekocht en stonden vandaag beschimmeld en dit is niet te eerste keer ook wordt het assortiment slecht bijgevuld vooral de reclame aanbiedingen , dit alles doet mij overwegen om naar een andere supermarkt te gaan

wanneer dit wordt verholpen en ik gewoon vers fruit en groente kan kopen wat eetbaar is en geen baksteen blijft

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoogvliet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoogvliet

Heeft op 21 juni 2016 om 10:38 geantwoord

Geachte mevrouw Polen,

Hartelijk dank voor uw reactie via de website van klacht.nl.

Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het groenten en fruit van de Hoogvliet supermarkt waar u boodschappen doet. Ook geeft u aan dat u soms misgrijpt bij producten en dan met name bij reclameproducten. Wij willen uw klacht graag verder oppakken. Wilt u ons laten weten in welke Hoogvliet supermarkt u uw boodschappen doet?
Onze excuses voor de vervelende ervaring die u heeft opgedaan.

Wij horen graag van u.

Stefanie Spierenburg-van Eijk
Hoogvliet klantenservice

Reactie van de melder van de klacht BITCHIE

9 maanden geleden - ik doe mijn boodschappen bij Hoogvliet in het Winkelcentrum Mariahoeve aan het Kleine Loo in Den Haag

Bericht van Hoogvliet

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Polen, Bedankt voor uw beide reacties en uw e-mail. Wij nemen direct telefonisch contact met u op om uw klacht verder af te handelen. Met vriendelijke groet, Stefanie Spierenburg-van Eijk Hoogvliet klantenservice

Heeft op 22 juni 2016 om 09:29 geantwoord

die is er nog niet de klantenservice is niet te bereiken pagina loopt steeds vast

Reactie van de melder van de klacht BITCHIE

9 maanden geleden - na overleg met hoogvliet klacht netjes opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door BITCHIE