Klacht: slecht fruit C1000

op 14 juli 2012 over C1000 in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil hierbij mijn aanhoudende onvrede over de kwaliteit van C1000 ventileren, met name over het fruit.
Ik koop zo min mogelijk bij de C1000 maar omdat de andere supers verder van huis liggen stink ik er nog regelmatig in.
Een paar voorbeelden:
-gister een watermeloen gekocht in de reclame: onrijp en toch al slecht van structuur en bovendien vies!
-vorige maand: druiven in de aanbieding: onrijp en zuur
-mandrijnenin de aanbieding: zuur en vol met pitten.

Dit kan toch niet!!! C1000 koopt consequent inferieure producten, vooral voor aanbiedingen…
Slechte partijen worden opgekocht en in de aanbieding gegooid als lokkertjes.

Andere voorbeelden:
-eigen merk karnemelk: al 2x klonteninvers open gemaakt pak ruim binnen de datum
-eigen verpakte vleeswaren: regelmatig 1 dag vooruiterste datum
-voorverpakte zalm: regelmatig over de datum.

En dan de producten zelf:
-erg groene bananen
-broccoli met veel grote stelen dan bij de andere supers. Kan je niet eten maar weegt lekker zwaar. Je betaalt immers per gewicht…
-maaltijdsalades: mozarella…3-4 kleine bolletjes mozarella (tegenover 11 bij AppieHeijn…..)
-etc etc

Gewenste Oplossing:

verandering van het beleid!!!
Een beetje meer acceptabele kwaliteit graag

Alle klachten die gemeld zijn door hancopoot