Klacht: Slecht fruit

op 20 september 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb een klacht over het fruit bij jumbo in Hank. Deze klacht heb ik al meerdere malen gemeld in het filiaal maar blijkbaar wordt er niks mee gedaan. Het is al bijna een jaar dat met name de sinaasappelen , mineola’s en kiwi’s echt, altijd zo zacht zijn dat je ze geen 2 dagen kunt bewaren of er zit al schimmel op of het is rot. Daar ik veel fruit koop en de prijzen bij jumbo heus niet zo laag zijn als ze doen voorkomen ben ik het nu echt zat dat ik het duur betaalde fruit elke keer weg moet gooien.
Ik zou het zeer op prijs stellen als er met deze klacht ook werkelijk iets gedaan wordt, want het verhaal dat het elke dag vers binnenkomt blablabla daar koop ik niks voor want niemand weet hoe lang het al ergens onderweg is. Ik krijg steeds meer de indruk dat er bij jumbo B of C kwaliteit ingekocht wordt en het gewoon voor de volle prijs bij jumbo betaald moet worden. Ik vind bijv. 55 eurocent voor een kiwi vrij prijzig. Hopende op een reactie en oplossing verblijf ik, Met vriendelijke groet, M.Romijn

Als het probleem opgelost wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Romijn