Klacht: Slecht en traag internet

op 19 april 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Verschillende keren per dag valt mijn internetverbinding helemaal weg…middenin een activiteit zoals internetbankieren,iets opzoeken of spel
Dit is zo irritant en heb daarover al een paar keer gebeld.
Als antwoord kreeg ik dat ik op een andere frequentie moest gaan zitten…hoedan?…en waarom moet ik dat zelf doen zonder verstand van zaken?!!!!
Als dit zo blijft ga ik naar een ander en met mij de hele buurt hier.

Als alles werkt zoals het hoort en waar ik voor betaal!!!!!!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

Bericht van Onsbrabantnet

11 maanden geleden - Beste meneer Soetens, Wat vervelend dat het niet werkt. We zien dat u ondertussen al contact heeft gehad met onze klantenservice hierover. Er was een algemene storing gaande. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice OnsBrabantNet [Iris]

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 03 juni 2016 om 15:40 geantwoord

Wanneer u merkt dat de diensten niet werken, dan raden we u aan om eerst de website te raadplegen. Op de volgende pagina worden actuele storingen weergegeven: https://www.onsbrabantnet.nl/service/storingen-en-onderhoud/

We hebben meermaals contact gezocht om de problemen door een schermovername te verhelpen. Mocht u hier nog behoefte aan hebben, neem dan alstublieft telefonisch contact op met onze klantenservice.

[Guido] Webcare OnsBrabantNet

Heeft op 03 juni 2016 om 19:13 geantwoord

Ik had met onsbrabantnet een telefonische afspraak gepland maar zij hebben zelf die dag NIET gebeld....Dat is geen service!! En dan maar zeggen dat ze meerdere keren tevergeefs telefonisch kontakt hebben gezocht....duh....Ik heb toch niet voor niets volgens mijn agenda tijd vrij gemaakt op die ene dag. Er is dus nog niks opgelost!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door H.Soetens