Klacht: Slecht en traag internet

op 18 april 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Verschillende keren per dag valt mijn internetverbinding helemaal weg…middenin een activiteit zoals internetbankieren,iets opzoeken of spel
Dit is zo irritant en heb daarover al een paar keer gebeld.
Als antwoord kreeg ik dat ik op een andere frequentie moest gaan zitten…hoedan?…en waarom moet ik dat zelf doen zonder verstand van zaken?!!!!
Als dit zo blijft ga ik naar een ander en met mij de hele buurt hier.
Ik heb geprobeerd deze klacht te plaatsen (heb veel langer dan 5 minuten gewacht op een mail) maar zelfs dat schijnt voor jullie moeilijk te zijn!!!

Als alles werkt zoals het hoort en waar ik voor betaal!!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

Bericht van Onsbrabantnet

1 jaar geleden - Op dit moment is de storing in behandeling via telefonisch contact. We wachten af of hiermee het Wifi-probleem opgelost wordt.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 03 juni 2016 om 15:44 geantwoord

We hebben meermaals contact gezocht om de problemen door een schermovername te verhelpen. Mocht u hier nog behoefte aan hebben, neem dan alstublieft telefonisch contact op met onze klantenservice.
Voor internetstoringen kunt u de nodige informatie vinden op onze website. Bij problemen met Wifi kunt u de tips van onze monteur volgen: https://www.onsbrabantnet.nl/blog/nieuws/artikelen/Wifi-tips-van-onze-monteur/

[Guido] Webcare OnsBrabantNet

Alle klachten die gemeld zijn door hannes soetens