Klacht: Slecht digleggen van mijn stoep

Freek Christ op 14 december 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Ik had een klacht gemeld over het dichtleggen van mijn stoep ,na verloop van enige tijd is er iemand l
geweest die aan mijn buurman vertelde dat er een paar m2 opnieuw gelegd moest worden
Komt er iemand langs met een stoeptegel om een kapotte tegel te vervangen
Ik zeg tegen hem dat er meer verandert moet worden dat vond hij niet nodig ik zij dat ik mijn voet al verstuikt had over de tegels [ ik werd toen een beetje boos over de toon die hij aansloeg ,dat leek hem erg stug)hij zij ik doe deze tegel of niets ik zij dan maar niets
ik wens niet om op zo:n manier behandeld te worden
vandaar mijn klacht

stoep gewoon weer netjes dichtleggen zodat ik mijn voet niet nog een keer verstuik

Bericht van KPN NetwerkNL

1 maand geleden - Geachte heer Christ, Vervelend dat dit zo is gelopen. Ik zie dat u ondertussen al contact heeft gehad met onze klantenservice en bent doorverbonden met de aannemer. Heeft u dit telefonisch op kunnen lossen? Voor het geval dit niet is gelukt stuur ik u de informatie voor het melden van een schade. Om de situatie goed te beoordelen, hebben we nog wat meer informatie nodig: Een omschrijving van wat er is gebeurd Foto’s die laten zien dat de schade komt door onze werkzaamheden Uw adres, telefoonnummer en e-mailadres Stuur die gegevens naar [email protected] We nemen uw melding dan meteen in behandeling. Is de schade inderdaad ontstaan door onze werkzaamheden? Dan sturen we u een bevestiging. We vragen onze aannemer dan contact met u op te nemen om samen een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Joël Klachtenafdeling KPN Netwerk

Alle klachten die gemeld zijn door Freek Christ