Klacht: Slecht bereikbaar via telefoon en reageren niet op mail

op 16 mei 2020 over Jeha in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling online geplaatst en bevestiging dat stoel tussen 2-5 werkdagen geleverd zou worden. Er zou een verzendbevestiging met factuur gestuurd worden als stoel gereed was. Na 5 werkdagen nog niets gehoord en gebeld. Echter ivm Corona nu alleen van woe-zaterdag tussen 10.00-13.00 bereikbaar. Lastig want dan werk ik. Vervolgens via contactformulier 6x een mail gestuurd met verzoek order te annuleren en vraag om deze te bevestigen. Tevens 5 mails via een mailadres dat ik heb weten te vinden van hen op internet, en via messenger Facebook. Geen enkele reactie!
Waardeloos!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een bevestiging van de annulering en ik wil dat ze dat doorgeven aan Klarna zodat ik niet de hele tijd betalingsherinneringen van klarna krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jeha

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jeha nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvdw19