Klacht: slecht bereikbaar

op 13 juli 2017 over Ultimoo in de categorie Incassobureaus

Op 14 Juni ontving ik de eerste brief van ultimoo incasso. een vordering van Feyenoord een bedrag van 7,50. Ik heb nooit herinnering of bericht gehad van Feyenoord over de mislukte automatische incasso. Na wat contact gehad te hebben met Feyenoord kwamen we erachter dat de adresgegevens waar Feyenoord de herinneringen naar had gestuurd, niet juist waren. Deze mails heb ik als bewijslast naar het incassobureau gestuurd. Hiervan heb ik geen ontvangstbevestiging gehad oid. Nu zijn we een maand verder, heb ik meerdere berichten naar ultimoo gestuurd en meerdere malen gebeld. Op de berichtjes heb ik nooit een reactie gehad. Mijn telefonische contacten waren ronduit asociaal van hun kant. Je wordt gewoon als hond behandeld. Toen ik de man die ik vandaag aan de telefoon had vroeg waarom ik geen bericht terug had gekregen kreeg ik als antwoord: Wij hebben meer zaken op de stapel liggen en hebben belangrijkere dingen te doen dan mensen berichtjes sturen. je mag toch van een incassobureau verwachten dat je binnen een maand wel uitsluitsel krijgt over je bewijslast die je half juni al verstuurd hebt naar het incassobureau. Op zijn minst had ik een reactie of ontvangstbevestiging verwacht.

de incasso nietig wordt verklaard en ik de 7,50 gewoon over kan maken naar Feyenoord. Incassobureaus als deze krijgen van mij geen cent.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ultimoo over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ultimoo in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 11:12 geantwoord

geen oplossing voor de incasso zelf.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ultimoo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ultimoo

Heeft op 07 augustus 2017 om 16:17 geantwoord

Geachte heer Van Schijndel,

Ik constateer (zojuist weer aan het werk na vakantie) dat u inmiddels alle informatie heeft ontvangen van ons alsmede een uitleg van één en ander. Tevens constateer ik dat u, mogelijk na overleg met een jurist zo lees ik, u de betaling inmiddels volledig in orde heeft gemaakt. Ik sluit derhalve uw klacht aangezien de oplossing reeds is bereikt.

Alle klachten die gemeld zijn door Vinnie1984