Klacht: Slecht behandelt

op 29 april 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Graag wil een medewerker van Etos Rijswijk in de Bogaard aanklaachen. Ik werd slecht behandeld door dat medewerker. Ik maak gebruik van Etos app en ik maak veel stappen en daarom maak ik ook gebruik van de stappenteller. Ik had vorige week 6389 stappen gemaakt en daarom kreeg ik een cadeau daar voor. Ik was super blij mee toen ben ik naar de Etos bij mij in de buurt geweest om mijn cadeau te gaan halen. Ten eerste vroeg ik over de tandpasta die ik aan geboden kreeg of ze dat op voorraad hebben want die stond niet in de schap. Ik had het aan een medewerker gevraagd ik kreeg heel kort af een antwoord met nee hebben we niet. Toen ben ik in de winkel gaan lopen en ik vroeg het aan een andere medewerker want ik had het gevoel dat ze mij niet wou helpen. Ik kreeg van die andere medewerker heel aardig een antwoord met ik ga even achter voor je kijken. Daarna kwam ze met een hele volle doos van achter ik had een mee genomen en ik had nog een andere cadeau met rexona deo. Ik winst niet welke ik moet hebben en durfde niet aan die ene onaardige medewerker te vragen. Ik had ook nog 3 makeup producten waarvan 1 de prijs van wilde weten. Ik kwam bij de kassa en toevallig moest ik toch bij dat zelfde medewerker afrekenen. En hier was het echt niet leuk ik vroeg haar wat dat product kost wat er geen prijs opstaat ja €13 dat zie toch wel ik zeg nee want dat staat er niet op toen zei ze wil je het hebben en ik zei nee ik wil het toch niet hebben sorry wat zij doet gooit ze dat makeup en doet ze pfff in mijn gezicht daarna scande ze mijn Etos app en de deo gaat niet af ei kreeg van haar een antwoord na 3 keer scannen en mij echt heel lelijk aankijken de deo is niet de goede je moet goed kijken deze heeft geen groene streep. Toen zei ik oke sorry dat wist ik niet mag ik de goede pakken keek ze mij weer onaardig uit en ze zei ja snel terwijl niemand in de rij stond. Uiteindelijk kreeg ik de producten met de juiste prijs na veel moeite. Ik ging we zonder fijne dag of een aardige tot ziens. Ik vind dit echt niet professioneel van haar. Als de Etos het niet leuk vind om gratis producten te geven dan moeten ze dat niet doen. Maar om gratis product uit te geven en de klant zo slecht behandelen dat vind ik niet kunnen van zo een bekend bedrijf. Ik hoop dat ik hier een antwoord voor krijg die mij tevreden maakt.
Alvast bedankt,
Dina Moris

Ik zou tevreden zijn met een antwoord en excuus vanuit Etos en misschien met een leuk cadeau.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dinamoris