Klacht: slecht behandeld en zeer slechte kwaliteit hoekbank geleverd

op 21 januari 2014 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

bank opgehaald op 14december na 3 weken dikke plooivorming
foto s liggen er niet om
word niet serieus genomen en de controlleur wimpelde me af daarnaast word je bij de servicelijn echt niet netjes behandeld. De stoffeerder die ik ken heeft ook een controle uitgeoefend en heeft geconstateerd dat er wel degelijk een foutieve bank is geleverd qua stoferen en spanning (de stof kon gewoon meer dan een cm opgetild worden.
Tevens hebben een vriend en vriendin en een collega dezelfde bank en stof en deze hebben ze al enekele jaren en daar is totaal geen plooing op te vinden.
Raar toch dat ik het wel heb en van half 9 s ochtends tot 19uur niet thuis ben!! je wordt van kastje naar de muur gestuurd

nieuwe bank of geld terug!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht patrickhop

3 jaren geleden - ik kan me hier duidelijk in vinden. ik heb de foto's gezien en het is niet normaal. Ik weet ook uit ervaring van bekenden dat je onredelijk word behandeld als je een klacht hebt. Ze sturen je van het kastje naar de muur. De service afdeling schijnt ook een rotafdeling te zijn en de vrouwen schijnen daar ook erg klantonvriendelijk te zijn met name een oudere vrouw die daar zit.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door patrickhop