Klacht: Slecht aangevuld en over de datum

op 15 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Jumbo boutenslaan eindhoven. Vandaag weer eens een keer geen producten op voorraad. Is dus niet de eerste keer bij deze jumbo.
Veel lege schappen en producten over de datum of er krap tegenaan.
Hele schap van oberlanderbrood en roggebrood leeg. Was van 1 dag vertelde de winkelmedewerkster. Lijkt me sterk dat het in 1 dag weg is terwijl het super rustig in de winkel was. Vers geperst sinaasappelsap was waterig en stonden 3 volle flesjes weggezet door klanten. Geen medewerker te vinden om dit aan te melden. In mijn omgeving klagen meer mensen over deze jumbo en voor mij was het na deze zoveelste slechte ervaring de laatste keer.

Zou misschien niet verkeerd zijn als deze jumbo eens vaker bezocht word door hoofdkantoor om te controleren en aan te sturen.
Ik klaag niet snel maar was het nu echt beu. Vooral omdat ik nu nog naar een andere supermarkt moest gaan. Dus beter aangevuld en langere datums van versproducten en ik ben tevreden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eef van oorschot