Klacht: WAARDELOZE ORGANISATIE!!

Melanieluijten op 14 januari 2020 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

BOEK HIER NIET BIJ!!!!
NOG STEEDS GEEN GELD TERUG!!!
LEES MAAR EENS DE KLACHTEN OP KLACHT.NL VOORDAT JE HIER AAN GAAT BEGINNEN!!!!

Op 9 oktober 2019 hadden we een 3-daagse busreis geboekt met daarbij 1 dag Disneyland Parijs voor in de periode van 27 december tot 29 december.

Tot die tijd werden we keurig op de hoogte gehouden omtrent de opstapplaats en de tijd waarop we werden verwacht. Ook was het ons duidelijk dat we eerst naar Eindhoven zouden gaan en vanuit daar zouden opstappen met bus 3005 richting Parijs.

Echter gaat het hier totaal mis………..

De bus was ‘overboekt’ en er was maar plek voor 80 personen in plaats van 88 personen, wat dus inhield dat mijn vriend en ik, maar ook nog 6 andere personen NIET mee konden naar Parijs!

Als organisator van Slangenreizen was dan ook de conclusie dat we het beste zelf ons vervoer naar huis (vanuit Eindhoven) moesten regelen, de overvolle bus naar Parijs moest tenslotte vertrekken.

Ik kon mijn oren en ogen niet geloven.. het weekendje waar mijn vriend en ik ons zo op hadden verheugd werd ons ineens afgenomen met de woorden: ‘de bus zit vol en er is geen plek meer voor jullie. Je kunt het beste naar huis gaan’. Er werd niet eens moeite gedaan om te zoeken naar een oplossing!

U kunt u voorstellen dat wij NOOIT meer via Slangenreizen een reis zullen boeken en dat wij hierdoor schade hebben geleden, zowel emotioneel als financieel!!!

Het laatste woord is hier ook nog niet over gesproken.
Indien er binnen twee weken geen reactie is op onze klacht zijn wij genoodzaakt voor verdere juridische stappen, ook voor groter publiek!

PS: deze zielige organisatie heeft mij geblokkeerd op Facebook waardoor ik niet meer op berichten kan reageren!
Daarnaast hebben we nog steeds geen reactie op onze klacht.

Nadat er serieus op onze klacht wordt gereageerd!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanieluijten