Klacht: Veranderen opstapplaats

Inge Thijssen op 01 december 2021 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hadden een busreis naar oberhausen geboekt. 1 week voor vertrek kregen we een mail dat we een andere opstapplaats hadden. Wij zouden in Nijmegen opstappen. Dat werd nu den Bosch.
Van nijmegen naar oberhausen is 75 km. Van nijmegen naar den Bosch 70 km. Wij hebben eerdere mailtjes gestuurd maar de conclusie was geen opstapplaats in de buurt geen voucher en geen geld terug. Het kan dan wel in de voorwaarde staan dat een opstapplaats veranderd maar mijn inziens moet dat naar alle redelijkheid zijn. En om 70 km te rijden dan 138 euro voor 4 pers. Te betalen om vervolgens naar een bestemming te rijden die 75 km van ons woonadres ligt slaat nergens op

geld terug of opstappen in de buurt. 4 dec vertrekken we. Ons boekingsnummer is 204432

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Thijssen