Klacht: Retourbetaling

Rickbeld op 17 augustus 2020 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Slangenreizen weigert een retourbetaling te doen op onze geboekte busreis. We waren verplicht een Corona voucher te nemen (nooit ontvangen) en een retourbetaling is onmogelijk. Nu staat op de website van de Consumentenbond dat we gewoon recht hebben op de retourbetaling op een schappelijk termijn. Nu willen ze ons aan de voorwaarden houden die gelden als je een voucher hebt aangenomen. Deze voorwaarden zijn dat je na acceptatie van de voucher alsnog na 6 maanden je geld terug mag vragen. Wij hebben die voucher nooit geaccepteerd of gekregen. Nu we geen voucher hebben hebben we geen garantie volgens het SGR. Volgens de wet moet de terugbetaling plaatsvinden tussen 12 en 14 werkdagen. De coronacrisis is een uitzondering en dat snappen we wel maar het moet wel in een schappelijk periode terugbetaald worden. Echter willen ze ons een jaar laten wachten en willen wij dit risico niet lopen. Wanneer je contact zoekt met de klantenservice krijg ik alleen maar gekopieerde en geplakte mails zonder antwoorden. Ook proberen ze ons te ontwijken en af te schepen! Het is nu 5 maanden geleden en we horen niks en als we mailen krijgen we antwoorden terug die niet aansluiten op de vragen. Ik wil graag mijn geld terug ontvangen. Telefonisch schepen ze je af met het antwoord dat ze het voorleggen aan een andere afdeling. Slangenreizen biedt gewoon weer reizen aan dus de crisissituatie is voorbij. Ook al geven ze ons een termijn dat we de betaling kunnen verwachten dat zou al beter voelen. Nu worden we alleen maar afgescheept. 14 september is het 6 maanden geleden. Ik zou dan graag mijn geld terug zien.

Wanneer mijn geld teruggestort wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rickbeld