Klacht: Coronavoucher verlopen geen terugbetaling

RoweentjeWynans op 09 juli 2021 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

9 juli 2021 zou Slangenreizen na een lang jaar wachten onze reissom voor de geannuleerde reis Parijs terugbetalen.En wat denk je,geen terugbetaling.Voucher verloopt vandaag.SGR dekking weg.Officieel schrijven gedaan op 11 januari 2021 zoals aangegeven,6 maanden na de geannuleerde reis kunt u via een een officieel schrijven uw reissom terugvorderen.Krijg zelf van Daniqeu van Slangenreizen een mail van toezegging.
OORDEEL ZELF:
Geachte mevrouw Wijnans,

Bedankt voor uw e-mail.

Na 6 maanden na ontvangst van de voucher kunt u het betaalde bedrag terugvragen, hierom hebben wij zojuist een notitie gemaakt dat u het betaalde bedrag terug wenst te ontvangen. U zult het bedrag na maximaal 12 maanden na ontvangst van de voucher terug ontvangen (mits deze niet gebruikt is), tot dan wordt de voucher gedekt door de SGR.

Als u verder nog vragen heeft, dan horen wij dat graag.

Danique

En nu komt het op de betaling aan,NIETS DUS!!!!
Wat nu?
Welk recht?
Voucher verloopt vandaag na jaar
Enorm teleurgesteld

Geld terug,NU!!!!!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RoweentjeWynans