Klacht: Achter gelaten in London

benjamin20 op 12 december 2016 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij waren al 2 uur van te voren te wachten op de bus ik kreeg een berichtje dat er vertraging was,maar goed wij hebben de bus niet kunnen vinden buschauffeur heeft ons ook niet gebelt. Het telefoontje naar slangenreizen kon ik ook niet bereiken.
We waren zeik nat te wachten maar zag een andere bus ,zijn we op gegaan maar we moesten er weer uit met het praatje je bus staat om de hoek,wij eruit maar er stond helemaal geen bus.wij zij weer gaan lopen en zag weer een bus van slangen reizen de man heeft gebelt voor ons,maar onze bus was al onderweg naar Dover. Die man heeft ons meegenomen,naar Dover mijn vriend heeft al die uren in het trappengat van de bus gezeten met zijn slechte rug waar hij voor geopereerd was.aankomst Dover boot van 10 uur gemist dus wachten tot 1 uur snachts,aankomst Calais wij zijn meegereden naar Eindhoven ,maar we moesten naar Almere ,chauffeur heeft ons afgezet bij het trein station, dus wij naar Amsterdam ,toen een trein naar Almere en de bus naar ons opstap plek. Wij hebben extra kosten moeten maken 57 euro aan trein en bus kaarten. Dan er nog bij dat onze kussen en deken nog op de bus 1105 lagen. Ik wil mijn kussens en deken terug en als het even kan de kosten van de trein en bus tickets.dit was voor ons een vreselijke ervaring en zal ook nooit meer reizen met deze maatschappij .wij kwamen doodmoe en overspannen thuis. Nachtmerrie was het.

Ik wil mijn kussens en deken terug en de extra kosten van de trein en bus tickets van 57 euro

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door