Klacht: Slagroomtaart en glasscherven in ballenbak

op 13 juli 2016 over Kids Playground in de categorie Attractiepark

Zondag 10 juli heb ik een feestje gegeven bij Kids Playground Delft voor mijn dochter die 4 jaar werd. Ik had ruim van te voren gereserveerd met themapakket, kinderchampagne en een slagroomtaart met prinsessen thematisering (op de site van KPD te zien onder het kop arrangementen, naar beneden scrollen, klik op de prinsessentaart en dat was de taart wat ik zou krijgen). KPD (Kids Playground Delft) had een actie voor de verjaardagen die plaats vonden tot en met juli dat de vriendjes een gratis kadootje kregen bij vertrek en tevens ook een slagroomtaart voor de jarige. Ik vond dit een leuke actie en liet mijn slagroomtaart thematiseren door er een kroon en een staaf erop te laten plaatsen tegen betaling. Ondanks mijn twijfels toch nog de keuze gemaakt voor KPD door de actie.
De dag was aangebroken en met veel plezier vertrokken we naar de KPD. Mijn dochter en vriendjes waren aan het spelen en opeens moest de ballenbak dicht omdat er glasscherven in de ballenbak bevonden. Dit kan echter absoluut niet!!! Het zou een kindvriendelijke en vooral VEILIGE (zoals het door KPD zelf word omschreven) speelplek zijn voor kinderen!!! Mijn dochter en vriendjes waren daar aan het spelen voor hetzelfde geld waren er gewonden gevallen. De kinderen kwamen naar me toe gerend en durven dan ook nergens meer te spelen omdat ze bang waren dat er nog meer glasscherven ergens anders zouden liggen. Heel veel op hun ingepraat, uiteindelijk besloten ze langzamerhand toch nog te gaan spelen.
De taart moment was aangebroken. Nou, nou, nou!!! Wat ik voorgeschoteld kreeg dat zag er, op zijn zachts gezegd, niet uit!!!
Een taart/vlaaienbodem met een pot jam erop gesmeten, slagroom erop gespoten, versierd met hagelslag, roze muisjes en wat snoep. Het zag er niet uit! De medewerker hierover aangesproken kreeg ik als antwoord “de baas vind dit goed genoeg voor een slagroomtaart. De slagroomtaart dat we eerder aangeleverd kregen van de sligro is niet meer leverbaar.” Met dit antwoord moest ik voldoening nemen!! Van alle vriendjes en volwassen hebben er letterlijk 4 de taart genomen en niet eens helemaal opgegeten omdat het zelfs niet eens smaakte. Mijn dochter de jarige had niet eens van haar taart gegeten!!! Daar ging mijn taart-foto-moment.
Sorry hoor maar wat ik kreeg voer je niet eens aan varkens!!! Zie bijlage voor de door mij ontvangen slagroomtaart. Ik ben hier ontzettend kwaad en telleurgesteld over….mijn geld gaat voortaan naar andere speelparadijs.

Compensatie voor al de door mij omschreven leed!!

Bericht van Kids Playground

10 maanden geleden - Beste mevrouw, Zoals ook telefonisch besproken betreuren wij het dat het feestje van uw dochter niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Veiligheid heeft bij ons de hoogste prioriteit!! Dat is ook de reden dat wij geen glazen en kopjes gebruiken, vanwege het risico van breuk. Het is voor de 1e X in 14 jaar dat er een stukje glas in de ballenbak is aangetroffen. Waar dit vandaan komt is voor ons een volledig raadsel. Ballen bakken worden dagelijks gecontroleerd, zeer regelmatig volledig schoongemaakt, inclusief het wassen van de ballen met onze speciale ballenwasmachine. Wij gaan er dan ook vanuit dat dit zich nooit meer zal voordoen. In onze vestiging te Delft is men bewust overgestapt op zelf gemaakte taarten. Ondanks dat wij er veel positieve reacties op hebben gekregen zullen wij naar aanleiding van uw klacht dit opnieuw gaan bekijken. Wij hebben U een passende compensatie geboden, hetgeen zoals u telefonisch berichte zeer op prijs stelt. Met vriendelijke groeten, Kids Playground Delft

Reactie van de melder van de klacht lotte12

10 maanden geleden - Beste Kids Playground, Bedankt voor uw reactie en uw passende compensatie. TOP!!!

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kids Playground in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kids Playground een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kids Playground

Heeft op 25 juli 2016 om 09:55 geantwoord