Klacht: Slachtoffer van Fraude

op 04 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Een crimineel heeft het facebookaccount van mijn nicht gehackt. Hij of zij deed zich voor als mijn nicht en heeft mij gevraagd om een betaling voor haar uit te voeren. (Was een verrassing voor haar man, mocht er niets van weten). Ik kreeg via de mail een link toegestuurd. Ik heb op deze link geklikt en de betaling (van € 350,47) uitgevoerd. De betaling is door global collect uitgevoerd. Gebeld, maar de nederlandse afdeling is niet te bereiken. Nu ik en ook mijn andere familieleden bij wie dit gebeurt is probeert te achterhalen welke firma mijn geld heeft opgestreken en het probeer terug te halen kom ik niet verder

Eis: Ik wil mijn geld a € 350,47 terug

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 04 juli 2016 om 12:21 geantwoord

04-Jul-2016 De heer, mevrouw Van der Laan per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door ramja