Klacht: slachtoffer van fraude op de aankoop van tickets voor Rihanna

op 30 augustus 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Mevrouw, Mijnheer,
Ik bestelde 3 tickets voor Rihanna 2 december 2015 tegen een prijs van : 3x119euros + 15euros frais –> 372euros.
Plaatsen aan Amsterdam ArenA Eerste Ring 106-107-108.
Ik kreeg plaatsen die niet in mijn naam waren, maar de meest verschrikkelijke was dat de plaatsen gekregen waren van 69,00euros + 6,90euros kosten !!!!!
HET HEET DIEFSTAAL.
Mijn dochter heeft één jaar gespaard om te koop zelf dit plaatsen, dit is schandalig.
Dank u voor uw aandacht

Ik verwacht van Tickettribune.nl voor een commerciële gebaar.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 augustus 2016 om 11:47 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Uw vraag omtrent de prijzen van TicketTribune beantwoorden wij graag voor u:

De prijs op de kaart is de reguliere verkoopprijs en deze prijs is inderdaad niet de prijs die wij hanteren.

TicketTribune is een commercieel bedrijf. Uw tickets worden niet alleen ingekocht bij officiële verkooppunten, maar voornamelijk bij door ons erkende handelaren.
Deze handelaren leggen hun marge op de tickets en TicketTribune maakt daarnaast o.a. advertentiekosten voordat de klant een ticket aankoopt.
Zowel door deze kosten als door de marktwerking van vraag en aanbod komt de prijs tot stand.

Indien een evenement heel populair is gaat de prijs omhoog en kan de klant soms veel meer voor een ticket betalen dan de nominale waarde die op het tickets vermeld staat.
Andersom kan ook: de marktwaarde is sterk gedaald en een ticket wordt mogelijk onder de nominale waarde verkocht.

Dit alles staat ook aangegeven op onze website en nogmaals duidelijk vermeld in onze algemene voorwaarden.

Wij raden u aan onze algemene voorwaarden nogmaals door te lezen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door RCR