Klacht: slaapkamerkast niet compleet

op 09 juli 2019 over Totaalbed in de categorie Meubelwinkels

24 juni 2019 Na installatie van het bed was de kast aan de beurt en toen bleek dat de achterwand ruim 5 cm te kort was, dus moest ik het bed alvast betalen en ik zou nog horen. Op 25 juni kregen wij een mail dat de serviceafd. van Totaalbed een nieuwe achterwand had besteld, levertijd 5 tot 7 weken, telefonisch geantwoord dat het wel heel lang duurt. Het wordt een spoedbestelling. Mail verstuurd met klacht…Mail ontvangen: het wordt week 29 geleverd en week 30 gemonteerd. Terug bericht dat ik er vanuit ga dat het een dag later wordt gemonteerd.

Vandaag 9 juli gebeld door mej. Maureen: achterwand is geleverd, ze komen op zat. 20 juli. Jullie hadden tel. beloofd dat het eerder en met spoed ingepland zou worden en niet na 11 dagen! Als ik hier niet mee akkoord ga, dan duurt het nog langer. Dan wil ik je superieur spreken, kan niet… Winkel Totaalbed Amsterdam Arena gebeld, neemt kontakt op met serviceafd. en belt mij meteen terug. Afd. Planning Totaalbed belt: achterwand wordt volgende week geleverd (!) en ze kunnen op zaterdag 20 juli. Dat is niet wat je collega zei. Antw: het is dit of niks…kan ik de directrice spreken? Voor de klacht en eventuele compensatie.weet ik niet,…ik wordt morgen teruggebeld. WAT MOET IK NU DOEN?

Als achterwand nog deze week wordt gemonteerd!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Totaalbed over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Totaalbed in behandeling genomen

Bericht van Totaalbed

1 jaar geleden - Op 24 juni j.l. hebben we bij u een kast geleverd. Helaas bleken de achterwanden hiervan, door een fabricagefout, te kort. We zijn zowel met u als de leverancier in contact geweest over de nalevering van nieuwe achterwanden. De levertijd van de onderdelen hebben we van 7 naar 3 weken terug weten te brengen. Op 20 juli komen we dan ook bij u langs om het probleem oplossen.Onze welgemeende excuses voor het ongemak. We wensen u veel plezier met de nieuwe kast!

Alle klachten die gemeld zijn door fam. ten Bosch