Klacht: skrill

op 12 juni 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag geld op skrill wilen zetten stuurde ik het naar dit NL14RABO0155503219 bank rekening nummer en ik heb dus me geld nu niet op skrill staan heb dus net 50.50 betaalt en geen geld op skrill.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag me geld terug of op skrill of op me bank rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 14 juni 2018 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

14-Jun-2018 De heer Lindeman per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Bjorn030