Klacht: Skipassen annuleren

op 19 maart 2013 over OAD bus in de categorie Busreizen

Een recent geboekte wintersport (nog geen 2 weken geleden) gaat ineens niet door omdat mijn vader na een hartstilstand in het ziekenhuis terecht is gekomen.

Bij Oad heb ik een appartement geboekt, en voor het gemak bij de extra’s meteen de skipassen aangevinkt. Er is dus geen sprake van een pakket of iets dergelijks, de skipas was puur een extra.

Het appartement dat gereserveerd is kan niet meer opnieuw verhuurd worden, dus dat dit niet geannuleerd kan worden spreekt wat mij betreft voor zich. Voor de skipassen geldt mijns inziens wat anders, aangezien deze niet gebruikt worden en dus ook niet verrekend worden bij Oad door de maatschappij.

Mijn klacht is dan ook dat dit direct resoluut wordt afgewezen. Er zijn wellicht wat kosten gemaakt om deze passen te reserveren, en ook om ze te annuleren. De passen kosten in totaal € 976,- dus de verhouding is wat mij betreft volledig zoek…

Vergoeding van de kosten van de skipassen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD bus

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD bus nog niet in behandeling is genomen.

OAD bus

Heeft op 24 februari 2014 om 11:23 geantwoord

Dit betreft een klacht van het in september 2013 failliet gegane bedrijf Oad Reizen BV. Eventuele klachten die hiervan nog openstaan kunnen desgewenst nog voorgelegd worden aan de curator (Daniëls en Huijsmans). Oad Bus BV kan deze klachten niet beantwoorden of in behandeling nemen omdat wij een nieuwe organisatie zijn.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OAD bus in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OAD bus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door _Thomas