Klacht: Skanner werkt niet goed

op 15 februari 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot twee keer toe kom ik bij de kassa met mijn skanner. En geeft bij de kassa een zwart vlak aan. Moet al mijn boodschappen weer uitladen bij een volgende kassa. En weer worden mijn boodschappen geskant door kassiere. Dit gebeurd binnen twee week tijd. Waardeloos als dat gebeurd, en je haast hebt. En binnen twee week tijd, gewoon twee keer!

Gewenste Oplossing:

Als het gewoon werkt zoals het hoort!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Macaro