Klacht: Toshiba C850- 1LK LAPTOP 15.6”

op 20 juli 2015 over skala.nl in de categorie Spam

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Veenendaal, 20-07-2015

Wij huren sinds 28-11-2013 een Toshiba C850- 1LK LAPTOP 15.6” bij SKALA.

5 weken geleden heeft Skala ”Alweer” mijn laptop mee moeten nemen ter reparatie.
Vanaf Maart is mijn laptop inmiddels al 4 keer mee genomen ter reparatie, hij is meer bij u dan bij mij. Ook is hij steeds slecht gerepareerd. Vervolgens betaal ik huur voor een laptop die meer bij hun is dan bij mij.

De eerste twee keer was ik nog wel begripvol maar nu niet meer.

Ik baal hier van en ik betaal per maand toch wel iedere keer ruim €35! Voor iets wat niet in mijn bezit is.
PRODUCT DETAILS Toshiba C850- 1LK LAPTOP 15.6”

Gewenste Oplossing:

GEWENSTE OPLOSSING Aangezien SKALA niet in staat is de laptop goed deugdelijk product af te leveren en iedere keer niet goed gemaakt word/is heb ik geen vertrouwen meer in hun producten/kwaliteiten en is 35 per maand mij veel te veel voor iets wat niet correct werkt, wens ik dat het huurovereenkomst beëindigd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over skala.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over skala.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liese_h