Klacht: Onterecht behandeld

op 02 april 2019 over skala.nl in de categorie Spam

Vandaag zal bezorger Erwin een tv komen bezorgen heb met de klantenservice contact gehad dat ik net nieuw werk heb dus de loonstroken van de laatste 4 weken nog kunnen afwijken maar ik gemiddeld 3000 permaand verdien omdat ik de laatste 2 maanden dus niet heb gewerkt kunnen ze geen akkoord geven terwijl er volgens de klantenservice niks aan de hand zal zijn en de levering gewoon plaats zal kunnen vinden toen Erwin al aan kwam met de bus met het apparatuur maakte die al een vreemde indruk hij ging direct bellen en zei levering kan niet door gaan en is zonder enig pardon of dergelijke kon der niet eens een woord tegen zeggen zo de deur uit gelopen en heeft het geblokeerd voor 6maanden terwijl ik hem de reden van de loonstroken niet eens kon uitleggen

Wanneer de levering door kan gaan ze de blokkade der afhalen en ze alles normaal kunnen leveren met wat vriendelijker personeel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over skala.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over skala.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jct058