Mijn Klacht:
L.s
Er wordt een pakket bezorgd, ik ben niet thuis en er ligt een papiertje in de bus.
Ik reageer op dat briefje, en probeer via dhlforyou.nl/gemist een ander afhaalpunt te regelen. Wanneer alle gegevens zijn ingevuld geeft Uw site aan dat het kennelijk niet mogelijk is dit te doen.
Ik stuur een mail 6/2 aan U waarin ik dit probleem aangeef ( geen reactie tot op heden)
Gelukkig ( lijkt het ) wordt het pakketje voor de 3de keer aangeboden op 7/2 in de ochtend dan ben ik gewoon thuis. Maar nee, weer briefje in de bus …EN DEZE KEER WAS IK GEWOON THUIS!!!!
Weer een mailtje aan U gestuurd 7/2 dat het pakket echt niet terug moet, en dat Uw site weigerd een ander afhaalpunt te regelen waardoor dit alles voorkomen had kunnen worden.
Vandaag 9/2 gebeld , “helaas we kunnen niets meer voor U doen, we weten de afzender ook niet en het pakketje is weg , terug naar de afzender.
-site werkt niet
-er wordt niet aangebeld
-er wordt niet gereageerd op mail
-probleem kan niet meer opgelost worden.
Gewenste Oplossing:
Wanneer het pakket alsnog wordt afgeleverd.
Laatste code: 2VM9182BM
Wanneer de site WEL werkt.

