Klacht: site werkt niet goed, starre afhandeling service medewerkers

op 29 augustus 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Onderstaand de 3e mailwisseling

Geachte lezer/lezeres,

Een laatste poging om dit probleem op te helderen:
Op 24 juli ontdekte ik dat mijn abonnementsgeld naar €23,50 was gegaan. Logisch want mijn 2 jarig contract was afgelopen.
Op 24 juli om 10.37 uur gebeld met de Volkskrant. In dat gesprek deed één van uw collega’s mij een nieuw aanbod, dat de volgende periode zou ingaan. Helaas moest ik wel één keer die €23,50 betalen.
Op 25 juli nog steeds geen bevestiging van het nieuwe aanbod. Om 10.37 uur geprobeerd de Volkskrant te bereiken. Na 8 min en 27 sec in de wacht mijn poging gestaakt.
Op 25 juli om 10.51 uur briefje geschreven waarin ik aangeef mijn abonnement te willen beëindigen per 1 september (zie bijlage) Dit meteen naar een postagentschap gebracht. Ook hier geen bevestiging of reactie op gekregen.
Natuurlijk ben ik bereid om een aangepast bedrag te betalen voor de periode van 18 augustus tot 1 september. Ik verwacht echter wel enige coulance van een organisatie waar zoveel mis gaat.
Natuurlijk ben ik bereid dit mondeling toe te lichten.

W. van Dijk

Aanvulling:
Op 29 augustus wederom gebeld met de Volkskrant, helaas 17 min en 25 sec in de wacht.
De website functioneert nog steeds niet: inloggen, accountgegevens, beheer dit abonnement (werkt niet), bekijk uw betalingen (sorry, deze pagina kan niet worden gevonden)

Geld terugstorten
Excuses voor het niet functioneren van de website en de starre houding van meerdere servicemedewerkers

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wvan.dijk