Klacht: Sinds vandaag geen ontvangst meer van Nederlandse zenders

op 10 juni 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Op tv scherm wordt vermeld: “geen rechten”
— De rechten op uw smartcard zijn verlopen sinds 9 juni —
Al jaren heb ik tot volle tevredenheid een halfjaarlijks “camping” pakket, waarvan betaling automatisch maandelijks plaatsvindt.
Sinds de aankoop van een nieuwe canaldigital HD ontvanger MZ- 101 problemen met het installeren. Tot vandaag ontving ik, welliswaar onregelmatig, de meeste Nederlandse zenders. Ik kan nu alleen nog een aantal regionale- en de vrije buitenlandse zender ontvangen. Een aantal keren, ook telefonisch (ruim € 2,- !! kosten) geheractiveerd, echter zonder resultaat. Dringend verzoek e.e.a. per omgaand op te lossen, ook i.v.m. E.K. voetbal !

Als er direkt aktie wordt ondernomen om onterecht verlopen rechten van mijn smartkaart te herstellen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 10 juni 2016 om 13:50 geantwoord

Geachte heer van der Vegt,

Na een wat moeizame start m.b.t. de storing die u heeft ervaren met uw nieuwe ontvanger om deze aan de praat te krijgen is het na 3 keer telefonisch contact te hebben gehad gelukt om u weer van beeld te voorzien.

Wij hopen aan uw gewenste oplossing te hebben voldaan en wensen u veel
kijkpezier toe met uw nieuwe ontvanger en het Recreatie-abonnement.

Tim Dimon
Canal Digitaal klantenservice