Klacht: Sinds september zonder verwarming!!!!

op 25 februari 2018 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Na al de berichten hieronder gelezen te hebben snap ik inderdaad waarom ik sinds september zonder verwarming thuis zit.

Ergens in september heb ik breman gebeld omdat mijn verwarming van mijn slaapkamer en woonkamer het niet doet
2 maal een afspraak ze hebben kaartje achtergelaten dat ze langs waren geweest niemand is gekomen bem heel de dag thuis gebleven…..
Leuk verhaal!!!
Uiteindelijk is het gelukt dat ergens in december een monteur langsgeweest is er moest een onderdeel besteld worden en wederom niets meer gehoord totdat ik Zelf heb gebeld of
Die onderdeel ontvangen is….
Werd mij verteld dat de melding als afgesloten voltooid stond…

Er is geen monteur langsgeweest bij mij om de bestelde onderdelen te plaatsen.
Dus eindelijk een afspraak kunnen maken begin feb weer een dagje vrij genomen wachtende op de monteur.
En ja hoor de ochtend belt hij op dat hij ziek is en dat ik een nieuwe afspraak moest maken.
Zelfde dag weer breman gebeld het leek wel of ze een grapje maakte ik moest wachten totdat de monteur weer beter was…
Ik neem aan dat Breman niet de enige monteur is uiteindelijk is het geen eenmanszaak..
Ze wisten me te vertellen dat ze pas op 1 maart konden komen in de tussentijd ben ik
Opgenomen geweest in het ziekenhuis met een longontsteking dus heb ze weer gebeld dat dit een spoed is het is bij mij thuis niet warm te krijgen
Nee dat was allemaal niet mogelijk met andere woorden zoek het maar lekker uit!!!

Diep triest en onacceptabel
Ze wisten me wel te vertellen dat ik maar een elektrische kachel maar in moest huren..
Prima als breman voor de kosten wilt draaien.
Inmiddels nog steeds met een longontsteking thuis in een huis waar de verwarming van de slaapkamer en woonkamer het niet doet!!!

Triest triest triest

Spoedreperatie het is inmiddels -10 graden buiten!!

En de kosten van de dagen die ze niet zijn komen opdagen
Ik ben namelijk een zzper ik factureer op uurbasis
3 keer heb ik ze moeten missen dit heeft mij 3 hele dagen gekost 3 keer 8

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Triest triest