Klacht: sinds nieuwe licentie chaos op mijn pc

op 02 augustus 2017 over Microsoft in de categorie Software

Ik heb de afgelopen dagen 2x contact opgenomen ivm met NIET WERKENDE MICROSOFT EDGE & bijbehorend microsoft account. Ik heb geen syncronisatie meer van emails, edge werkt niet meer en mijn gehele PC is na updates een groot chaos geworden; vooral niet werkend email verkeer berokkent mij schade omdat ik belangrijke contacten niet kan bereiken. ‘Service’? mw van heden,2-8-17 is onwillend en verschuilt zich achter uitspraken zoals, ‘Ja mevrouw,u moet mij wel mijn werk laten doen,ik heb er immers meer verstand van…’- gesprek beëindigd omdat hij niets wilde doen en discussie onderwerp werd ipv een oplossing bieden…Onbeschofte houding!

Als mijn op 8-6-2017 aangekochte Licentie naar behoren werkt en ik weer gebruik kan maken van ALLE diensten die aan deze aankoop zijn verbonden. Voorstel van microsoft mw op 2-8-17 was o.a. om restitutie van aanschafbedrag licentie te bieden= Geen adequate oplossing dus.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SClau