Klacht: sinds nieuwe licentie chaos op mijn pc

op 02 augustus 2017 over Microsoft in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de afgelopen dagen 2x contact opgenomen ivm met NIET WERKENDE MICROSOFT EDGE & bijbehorend microsoft account. Ik heb geen syncronisatie meer van emails, edge werkt niet meer en mijn gehele PC is na updates een groot chaos geworden; vooral niet werkend email verkeer berokkent mij schade omdat ik belangrijke contacten niet kan bereiken. ‘Service’? mw van heden,2-8-17 is onwillend en verschuilt zich achter uitspraken zoals, ‘Ja mevrouw,u moet mij wel mijn werk laten doen,ik heb er immers meer verstand van…’- gesprek beëindigd omdat hij niets wilde doen en discussie onderwerp werd ipv een oplossing bieden…Onbeschofte houding!

Gewenste Oplossing:

Als mijn op 8-6-2017 aangekochte Licentie naar behoren werkt en ik weer gebruik kan maken van ALLE diensten die aan deze aankoop zijn verbonden. Voorstel van microsoft mw op 2-8-17 was o.a. om restitutie van aanschafbedrag licentie te bieden= Geen adequate oplossing dus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SClau