Klacht: sinasappels en knackebrot

op 28 juli 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Buitendat ik bij de Dekamarkt Zwaag regelmatig tegen lege schappen aanloop, heb ik nu klachten over de perssinasappels. Zondag 23-7 gekocht en inmiddels 6 beschimmelde sinasappels weg kunnen gooien. Verder heb ik 3 weken geleden knackebrot gekocht en ontdek dat de houdbaarheiddatum 8-6-2017 . Ik vond het zo gronderig smaken, hoewel er niets geks aan te zien is. Toen ik op de verpakking keek schrok ik hiervan, Deze heeft dus ondanks die datum gewoon in de schappen gestaan en heb ik gekocht, met het vertrouwen dat producten over de datum niet verkocht worden.
Het is niet de eerste keer!!!!

Tevreden als ik een net met sinasappels vergoed krijg of een pak fjord knackebrot vergoed krijg. Een bos bloemen mag ook maar beter is als dit niet zo hoeft te gaan maar er zorgvuldig gewerkt wordt zodat dit voorkomen kan worden!!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 31 juli 2017 om 11:32 geantwoord

Dank u wel voor uw bevindingen mevrouw Blom. Inmiddels heb ik uw klacht besproken met mijn collega's in de winkel. Vanuit de winkel wordt met u contact opgenomen voor een klantvriendelijke afhandeling.
Met vriendelijke groeten,
DekaMarkt