Klacht: Simpele bestelling. slechte communicatie / beloftes niet nakomen

op 03 mei 2017 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Bestelling geplaatst op 6 april. van 6 gelijke producten. (meer dan 86 stuks op voorraad volgens de website) Geen update waar we zijn met de levering. Dan maar contact gezocht. telefonisch niet te bereiken. via mail a twee keer belofte gehad dat het verzonden zou worden. (zie bijlage van 2e belofte)

Dat mijn simpele bestelling wordt verstuurd. Of direct me geld terug. ben nu ondertussen een maand verder. En eigenlijk zou ik ook tevreden zijn als deze mensen deze website uit de lucht halen en wat anders zouden gaan doen. Dus NIET WEER een doorstart maken. (kwam er te laat achter dat ze all eens failliet zijn geweest eind 2016.)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over neckermann.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over neckermann.com nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht rovr

3 maanden geleden - Hierbij even een reactie op mijn bestelling. bestelling is binnen gekomen op 5 mei via DHL.(terwijl er een link naar POSTnl was) ik blij. maak je het pakketje open. Dikke domper verkeerde producten. En neen het wordt niet uit het buitenland verstuurd. Gewoon uit Nederland uit Naarden. of te wel er wordt dus Niks nagekeken of de bestelling klopt met wat er besteld is. Dus we gaan maar weer proberen contact op te nemen met de firma. Ik snap niet Dat het gelijk namige Duitse bedrijf hun allang o de vingers getikt zou hebben. Maar denk dat de '.de' markt er geen schade door loopt.

Alle klachten die gemeld zijn door rovr