Klacht: Simone Kleinsma was er niet! 28 Januari ik heb antwoord gekregen via musical.nl

op 24 februari 2018 over Zwolse Theaters in de categorie Bioscopen & Theaters

Je bericht: Goedendag, ik heb een klacht dat heeft te maken met een grote teleurstelling. Afgelopen woensdag hadden wij kaarten voor de Musical van Annie M.G. Schmidt met Simone Kleinsma. In verband met de uitreiking van de musical Award moesten wij een mogelijkheid zoeken om alsnog een andere voorstelling te kiezen.
Dat is uiteindelijk gelukt op de zondagmiddag in Theater de Spiegel in Zwolle.
Wij komen in het bijzonder voor Simone Kleinsma en hadden ons erop verheugd. We moesten voor onze plek nog eens € 10,00 bij betalen de prijs kwam uiteindelijk op € 52,00 per kaartje
We komen de schouwburg de Spiegel binnen en daar staat op het bord dat Doris Baaten de rol speelt i.p.v. Simone Kleinsma. Dit was zo’n teleurstelling voor ons, dat wij hier echt van balen!! Ik vind het niet correct dat wij hiervan niet van de te voren in kennis van worden gesteld. Als wij dit van te voren hadden geweten waren wij niet gegaan!
Hoe kunt u ons tevreden stellen met zo’n teleurstelling. Wij zullen ook de Zwolse Theaters hiervan in kennis stellen. wij hopen dan ook dat u iets voor ons kunt betekenen. Met vriendelijke groet Marijke Riesebeek

Je contactgegevens: marijke.riesebeek@home.nl en 0653363984

geld terug van mijn kaartje of reductie.
Niet tevreden over het antwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Marije r