Klacht: Simkaart wordt niet herkend

op 08 oktober 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Goedemiddag
Sinds mei 2016 heb ik een mobiel abbo zonder mobiel bij kpn. Eerst had k een samnsung s4 mini waar de simkaart het zonder probleem het deed. Maar die is kapot en niet meer te repareren dus heb Sinds vorige week de samsung s4 mini ingeruild voor de oude mobiel van m’n vrouw die de Samsung s4 had. Toen begon de ellende elke keer komt er te staan kan simkaart niet detecteren op nieuwe opstarten. Met andere woorden mobiel is dus niet te gebruiken terwijl de simkaart van m’n zoon het wel doet in deze s4. Nu heb ik een aantal keer gebeld met de klantenservice maarja dat lukt even en dan wordt verbinding verbroken omdat de simkaart niet herkend wordt. Dus uiteindelijk toen ik na een week buitenland weer thuis was weer gebeld. Bij de klantenservice wisten ze ook niet wat er aan de hand was( terwijl als je even googled het probleem wel degelijk bekent was) en die adviseerde om naar een kpn winkel te gaan. Dat heb ik dus gedaan daar uitleg gedaan van m’n probleem en die vertelde dat een nieuwe simkaart geen nut had omdat het te maken heeft met de nieuwe simkaart dat de chip daarop kleiner is dan op de oude simkaart. En het probleem zich alleen voor deed bij de Samsung s4. Dus het advies tja de s4 wordt bij ons al niet meer verkocht dus u zou een andere mobiel moeten aanschaffen dan heeft u het probleem niet meer. Dus ik zei daar al dus omdat kpn alleen nog maar de nieuwe simkaarten levert en dus niet meer de oude heeft wordt ik nu op kosten gejaagd om een goede samsung s4 die met de oudere simkaart het gewoon nog doet een nieuwe mobiel aan te schaffen terwijl het probleem bij kpn ligt? Ik vind nu niet echt een goede oplossing want als ik een nieuwe mobiel had gewild dan had ik die gelijk wel met een nieuw abonnement aangeschaft.
Dus ik zou willen als oplossing dat dit wordt opgelost en niet zo nu het geval is het probleem bii samsung wordt neergelegd aldus medewerker kpn winkel veenendaal.

Ik wil graag als oplossing dat er een oude type simkaart wordt geleverd zodat die in m'n samsung s4 kan en ik weer gewoon bereikbaar ben. En is dat niet mogelijk een oude simkaart die niet meer werkzaam is getracht wordt daar het abonnement wordt opgezet. En is dat ook niet haalbaar dat zonder enige kosten m'n 2 jarige abonnement wordt stopgezet zodat ik gewoon weer over kan gaan naar een prypaid en dus dan wel nog een passende simkaart krijg heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Magdalena77