Klacht: Simkaart geblokkeerd binnen 6 maanden na opwaardering

op 05 augustus 2017 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb in februari 2017 de prepaid kaart opgewaardeerd via een kaart die ik kocht in de winkel. Daarvoor ook al een paar keer opgewaardeerd. Omdat deze telefoon niet regelmatig gebruikt wordt en alleen als mijn zus uit Engeland hier is was deze in februari op het laatst opgewaardeerd. Omdat mijn zus de komende weken hier weer is zou ik hem weer bedrijfsklaar maken en wat schetst mijn verbazing de SIMkaart is geblokkeerd en kan niet op het netwerk aangesloten worden. Dus Lebara klantenservice gebeld en die zei mij dat deze in November 2016 voor het laatst opgewaardeerd was en daardoor het nummer en kaart geblokkeerd zijn. Ik zei tegen de medewerker maar in februari heb ik deze nog opgewaardeerd omdat mijn zus hier kwam en er staat nu 40 euro op. Ja helaas meneer er is niet opgewaardeerd en als u het in februari nog gedaan heeft zit u net buiten de 6 maanden dus blokkeren. Ik vroeg en het geld dan hij zei ja die bent u kwijt. Dit is toch niet normaal??

Als alles weer terecht wordt gezet

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stokecity