Klacht: Sim kaart niet afgeleverd

op 22 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afspraak gemaakt voor aflevering sim zakelijk Vodafone abonnement. Dit kan alleen persoonlijk op bedrijfsadres afgeleverd worden. Eerst vertraging waardoor een ik afspraak heb moeten afzeggen. Vervolgens een bericht dat aflevering niet plaats heeft gevonden omdat ik niet aanwezig was…(?) Geen briefje in de bus van chauffeur. Hij is dus niet geweest. Ik ben voor niks uren aanwezig geweest op adres en heb nu nog geen sim waardoor ik niet bereikbaar ben op bedrijftelefoon. Gebeld met het bedrijf maar chauffeur kon niet alsnog langskomen terwijl ik op de app kon zien dat hij nog in de buurt was. Nu weer en nieuwe afspraak gemaakt voor een paardagen later. Afwachten op dit nu wel goed gaat. WAARDELOOS BEDRIJF! GEEN SERVICE, NIET FLEXIBEL! VODAFONE ONWAARDIG!

Goede aflevering bij volgende poging. Excuses en compensatie van Vodafone.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:07 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door PieterKKS