Klacht: Sigaretten

op 21 juli 2016 over Spar in de categorie Supermarkten

Mijn 19 jarige zoon wilde shag halen in onze buurtsupermarkt (Spar Tessemaker ) in Oene. Hij had net een dag daarvoor een nieuwe ID kaart aangevraagd,maar omdat de kaart niet meer geldig was,kreeg hij een bonnetje mee als “soort” van bewijs dat zijn ID kaart in de maak is.Na het tonen van dat bonnetje kreeg hij vervolgens de shag niet mee, wat misschien nog wel logisch is. Ik ben toen naar binnen gegaan en heb dezelfde shag gevraagd als mijn zoon. Vervolgens werd mij gevraagd of het voor mij was of voor iemand anders. Dom als ik ben heb ik heel eerlijk gezegd dat het voor mijn zoon was. Dom dom dom…ik had beter kunnen liegen!!! Er werd naar de manager gebeld en die kwam om vervolgens te vertellen dat ik de shag niet kon kopen. Ik ben naar mijn auto gegaan en bedacht me dat ik zelf nog sigaretten nodig had. Dus ik loop nog een keer naar binnen en vraag of ik voor mezelf dan 2 pakjes sigaretten mag kopen, waarop weer de manager wordt gebeld en die kwam me doodleuk vertellen dat ik met mijn 47 jaar dus geen sigaretten mag kopen. Ik snap dat jullie het beleid van de overheid aan moeten houden, maar dit gaat me toch echt te ver!! Dat ze tot 2 keer toe de manager gaan bellen ,over een pakje shag en sigaretten, alsof ik crimineel ben. Ik vind een oprecht excuus dan ook niet meer dan op zijn plaats. Ik ben zeer ontevreden over de medewerkers in de Spar in Oene.
Mvg J.Dekker

Ik wil een oprecht excuus. Voor de rest zien ze me daar niet meer. ik wens niet zo behandeld te worden!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spar

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda Dekker