Klacht: Shitbedrijf

op 01 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag kwam onze wasmachine binnen. Ik had aangegeven met bestellen (bij wehkamp) dat ze de oude wasmachine mee terug moesten nemen. In de voorbereiding is alles goed gegaan, maar dat bleek stilte voor de storm. Onze wasmachine werd gebracht door twee jonge medewerkers, zij vroeg gelijk; We hoeven geen oude wasmachine mee terug te nemen he? Ik gaf aan van wel en dat ik dat ook had aangegeven. Zij gaven aan dat hun vrachtwagen te vol zat en die dus niet mee kon nemen en dat dan zo snel mogelijk zou gebeuren, ik vroeg wanneer zo snel mogelijk was. Dat was morgen (zaterdag) of later deze week maar ik moest even de Wehkamp bellen. Dit heb ik dan ook gelijk gedaan. De Wehkamp heeft as we speak een klachtenbrief naar Dynalogic gestuurd en mij doorverbonden met Dynalogic. Ik heb de situatie uitgelegd aan medewerker 1, hij zou mij zo terug bellen. Na een half uur heb ik zelf maar weer gebeld en kreeg ik Nathalie (medewerker 2) aan de lijn, zij zou mij binnen 5 minuten terugbellen want ze ging met haar collega overleggen wat te doen. Zij belde na een kwartier terug. Zij gaf mij aan dat de chauffeurs hebben aangegeven dat de wasmachine van de klant (ik dus) niet hoefde mee te nemen. Ik gaf aan dat dat niet het geval was en dat de wasmachine klaar stond. De wasmachine kon vandaag niet meer gehaald worden, dus het werd morgen (zaterdag) of later in de week want het was erg druk. Ik heb aangegeven dat het de bedoeling was dat het vandaag werd geleverd en dat wij morgen op vakantie gaan. Dat was dan mijn probleem zei ze. Ik heb het gesprek afgesloten en wachtte het moment af dat ze terug zouden bellen met een ophaalafspraak. Ik heb na een uur de Wehkamp gebeld, deze mevrouw begreep mij volkomen en heeft ook een mail gestuurd (weer) naar Dynalogic. Mijn man heeft het na 2 uur bellen heen en weer van mij overgenomen en heeft de Dynalogic weer gebeld. Mijn man vroeg wanneer de wasmachine nou eindelijk zou opgehaald worden, dat wist ze nog niet want die afspraak moest nog ingepland worden, daar ging zij niet over maar de planning. Op de vraag of hij doorverbonden kon worden met de planning was het antwoord nee want dat zit in een ander gebouw. Er was ook geen teamleider aanwezig. Via de website hebben wij het hoofdkantoor te pakken gekregen (gelukkig geen 0900) nummer, deze meneer ging er voor ons achteraan en zou ons terug bellen. Na een uur heeft mijn man maar weer zelf gebeld, deze meneer zou ons weer binnen een kwartier terugbellen, na een uur zitten wij hier nog steeds op te wachten.

We voelen ons totaal niet serieus genomen door dit bedrijf, zij schuiven hun probleem af en het zou fijn zijn als zij hun klanten aanhoren en het probleem oplossen binnen afzienbare tijd en beloven wat ze doen zoals terugbellen of een product mee terug nemen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 01 juli 2016 om 15:49 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Nonnekes,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In het systeem zie ik dat uw order vandaag succesvol is geleverd, echter is de oude wasmachine niet mee retour gegaan. Wat vervelend, ik kan me heel goed voorstellen dat u alles geregeld wilt hebben voor uw vakantie. Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de medewerkers, als er een belofte wordt gemaakt dat er wordt terug gebeld, dan moet deze ook nagekomen worden. Echter zie ik wel dat de medewerkers op een terugkoppeling waren aan het wachten betreft het inplannen van een nieuwe afspraak.

Ik wil u dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de vertraging. Ik zie dat er voor morgen een nieuwe afspraak staat ingepland, ik ga ervan uit dat dit helemaal goed gaat komen.

Nogmaals een grote sorry vanuit onze kant en alvast een hele fijne vakantie toegewenst.

Renate
Wecare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Elveran