Klacht: Serviceverlening na levering meubels

op 20 december 2017 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn zeer goed behandeld in de vestiging Utrecht. Tot de meubels werden afgeleverd, chauffeurs hadden slechte dag (chagrijnig), deuren van de kast afstellen konden we zelf wel (was niet moeilijk werd er gezegd) en vervolgens heel veel montagefouten. Melding via klantenservice, een moeizaam traject, klantvriendelijk zijn ze er niet, alles gaat “standaard”. 2e Serviceteam was geweldig, ze waren verbaasd over de slechte montage van het 1e team. Helaas veel punten niet kunnen oplossen, waren “constructieproblemen”. Weer contact klantenservice, zeer, zeer moeizaam. Wij werden onbeschoft behandeld. Via vestiging Utrecht (Manager, wel klantvriendelijk) proberen we nu de lopende reclamaties af te ronden. Gaat zeer moeizaam en we hebben geen idee wanneer dit “project” afgerond zal zijn. Het waren geen goedkope meubels, de “Aftersale” is echter wel zeer goedkoop. We zullen zeker goed moeten nadenken of we ooit nog wat bij Piet Klerkx zullen gaan aanschaffen…

Gewenste Oplossing:

Wij zullen tevreden zijn als de alle leverings manco's zijn opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Heinstra