Klacht: service/tickets

op 05 juli 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

zondag 3 juli naar Eindhoven willen we de koffer inchecken blijk dat we verkeerde tickets hebben. tickets thuis al uitgedraaid. blijk dat ik een vlucht had geboekt van Milaan naar Nederland ipv Nederland-Milaan.
je kan niets terug vinden van de boeking die je zelf heb geboekt. alleen een reservering nr. dag €287,–. Ryanair kon niets regelen allen €600,– bij betalen als we de zelde dag nog weg wilde.
dus volgende dag weer naar Eindhoven nieuwe tickets gekocht€425,– waren mooi op tijd gaan in de rij staan van de incheck balie kan me moeder de ID niet vinden. zoeken zoeken ze wist zeker dat ze de ID in haar tas had gedaan. de rij werd steeds kleiner en de laatste mensen gaan door de deur. opeens haalt me moeder de ID uit de tas. we lopen naar de balie zeggen ze helaas de deur is dicht, u kunt niet meer mee naar milaan. ongelooflijk we zien de laatste passagiers door de deur vertrekken maar, voor ons bleef die dicht. wat een slechte service. 4 tickets gekocht en nog staan we in Nederland echt wat een slechte maatschappij die Ryanair en €700,– lichter

wanneer ik me geld terug krijg. me moeder en ik kunnen dit jaar niet meer naar Italië.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m vd Hut