Klacht: Servicedesk niet bereikbaar

op 27 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

We wilden graag onze bestelling van ruim 1000 euro een dag later geleverd willen hebben.
Op de site nergens daarvoor een mogelijkheid dus de servicedesk geprobeerd te bellen. Na een uur naar muziek te hebben geluisterd maar opgehangen. Mailtjes gestuurd en krijg fan automatisch antwoord dat het iets langer kan duren.
Je raadt het al, opeens een sms dat we moeten zorgen dat alles naar binnen kan. Sms terug gestuurd.
Volgende dag belt de chauffeur we zijn over een half uur bij u. Lastig want wij zaten toen aan de andere kant van het land.
Na veel vijven en zessen worden we ruim een uur later gebeld. Een zekere Maarten (krijgen gern achternaam en geen telefoonnummer). Men kan pas medio augustus leveren.
Daar gaan wij niet mee akkoord dus hij gaat kijken en beloofd de avond of op zijn laatst de volgende ochtend te bellen.
Niks meer gehoord en weer de servicedesk gebeld. Na 3 kwartier muziek maar weer opgehangen.

Spoed levering op moment dat wij willen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Potgiesers