Klacht: Servicecontract CCV

op 04 juli 2017 over CCV-Net in de categorie Internetproviders

Aangezien CCV een beter servicecontract biedt dan mijn oude leverancier en ook de betalingen al door CCV werden afgehandeld, bestelde ik op 15 september 2016 een servicecontract voor ce pinautomaat in mij vestiging.
Een contract dat onze 2 andere vestigingen al hebben.
Een kafkaiaans traject volgde.
Eerst kon wegens een overgang op een ander ICT systeem de aanvraag niet in behandeling worden genomen.
Daarna moesten allerlei contracten overnieuw gesloten worden, alsof men nog nooit van Emmaus Overvecht had gehoord.
Iedere keer werd gezegd dat nu alle papieren compleet zijn. Als ik dan na een radiostilte van de kant van CCV weer contact opnam, kwam er weer een nieuw eis om nog meer papieren zoals toestemming van de bank om het geld op onze rekening te storten etc.
Na het indienen van een klacht bij de directie kwam er een mail van de jlachtenfuncttionaris met weer nieuwe eisen.
Als ik bel naar de jlachtenfuncttionaris wordt me gezegd wanneer hij er is. Bel ik dan dan is hij niet te vinden.
Ik zou door hem teruggebeld worden. Daar wacht ik inmiddels 13 dagen op, nog niet gebeurd.
Deze affaire heeft me inmiddels al heel veel tijd gekost, die ik door de hoge werkdruk gewoonweg niet heb.

Wat een bedrijf, als ik zo met onze klanten omging stond ik allang buiten..

Gewenste oplossing: servicecontract voor onze pinautomaat

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CCV-Net over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door xasperen