Klacht: service van tom tom zeer slecht

op 28 juni 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas is mijn tomtom na anderhalf jaar stuk gegaan strepen in het beeldscherm. na telefonisch contact, zouden ze hem maken zonder probleem viel binnen de garantie.
Ik heb een uitleg gedaan dat ik wel de doos had maar geen aankoopbon meer helaas(computer crash gehad). Dit was geen probleem. tomtom opgestuurd alleen de reparatie afdeling wilde hem niet maken zonder bon.
Nu sturen ze hem niet gemaakt terug.
Hadden ze meteen moeten vertellen. Koste me meer dan een uur wachttijd aan de telefoon en een maand rijden zonder navigatie.
Voor een navigatie van meer dan 350 euro is dit slechte service.
als je een nieuwe navigatie koop weten ze via de aanmelding wie hem heeft gekocht en wanneer!

Gewenste Oplossing:

als ze hem repareren ook al kost het een kleine vergoeding, maar dit was niet mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen steijaert