Klacht: Service (nooit van gehoord)

op 08 juli 2012 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 08-0-2012 om half 11 de 24 uurs dienst gebeld van mijn verzekering bij Pro-Assist. Tussen 12 en 16 zou de chauffeur mijn toestel op halen, niemand gekomen om half 5 weer gebeld, mw u bent de laatste klant de chauffeur is op weg naar st. philipsland en is uiterlijk!!! 18 uur bij u
half 7 weer niemand gearriveerd, weer gebeld, de dame daar wist mij te vertellen dat ik niet in de planning stond, en morgen pas iemand kon sturen, (24/7 service?????) dit werd mij op aanmatigende toon verteld, zij kon er ook niets aan doen zij had de fout niet gemaakt. (nee je zou na moeten denken over een oplossing toch), toen was in ene de verbinding weg, terug gebeld ja alweer Karen aan de lijn gehad en gezegd dat zij de hoorn niet op de haak hoefde te gooien (zij zegt heb ik niet gedaan) ik heb haar een fijne avond gewenst, en gezegd dat ik geen barrel van een toestel morgen tussen 8 en 12 wens te ontvangen

Gewenste Oplossing:

Excuses van de firma Pro assist, en een snelle service met een goede vervang telefoon.

Indien ik morgen weer niemand ziet, ga ik verder met deze klacht
ik betaal voor 24 uur service 7 dagen in de week en ik ben geen snotkoker

Alle klachten die gemeld zijn door shiba01