Klacht: service na garantie

op 19 februari 2016 over Modern.nl in de categorie Online Warenhuizen

Mijn TV ging na 3jr en 9mnd kapot monteur uit dordrecht zei het is error 3 het mainboard moet vervangen neem contact op met uw verkoper toestel is te jong voor dit defect. Verkoper wil monteur sturen voor €112.50. Ik heb vernomen van consuwijzer dat die kosten en de kosten van deze reparatie voor uw rekening zijn, modern weigert ik dreigt met ontbinding verkoopovereenkomt maar maak geen indruk verkoper houd vol monteur kost €112.50 anders gebeurt er niks. Ik schrijf aangetekende brief met verzoek om ontbinden hoor nog steeds niets.
ik heb een nieuwe TV gekocht ben nu bezich vanaf november 2015 wettelijke regels van overheid zeggen bij weigeren van gratis service is ontbinden mogelijk maar wat moet ik als ze niet reageren, dan maar naar de geschillencommissie?

Ik ben tevreden als de TV wordt terug genomen, ik heb telang moeten wachten en heb een nieuwe TV gekocht
er zit absoluut nog een restwaarde op de Sony Bravia

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Modern.nl in behandeling genomen

Bericht van Modern.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw review. Wij begrijpen dat uw klacht inmiddels is opgelost via onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Modern.

Alle klachten die gemeld zijn door inge60