Klacht: KLacht melden kan alleen voor 25 cent per minuut

op 03 februari 2014 over Modern.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de magnetron die ik bij Modern.nl op 12 januari jl heb gekocht is defect. De timer doet het niet.
Ik heb een mail gestuurd naar Modern.nl met de aankkopbon erbij.
Ik kreeg een mail terug dat ik kon bellen met:
“Geachte heer/mevrouw,
U geeft aan een mogelijk defect te hebben aan uw apparaat.
U kunt de storing via onderstaande link melden.

http://www.e-care.nl/SelfService/userpath/iss/

Daar staat een telefoonnummer bij.
Dat kost 25 cent per minuut + de gebruikelijke kosten, met een maximum van €12,50 (!!)
En natuurlijk duurt het vele minuten voordat je iemand aan de lijn kan hebben.
Ik heb 7 minuten gewacht, er waren nog wachtenden voor mij.
Ik ben niet van plan maximaal 12,50 te betalen voor een mogelijk flutantwoord.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat iemand mij vertelt hoe ik de magnetron kan retourneren.
En liever heb ik mijn geld terug.

Reactie van de melder van de klacht flipflap2

3 jaren geleden - Modern belde mij vandaag en stelde mij voor de magnetron om te ruilen. Ik kan zelfs geld terug krijgen. Het was een heel gedoe, ik ben heel blij dat mijn klacht zo wordt opgelost.

Bericht van Modern.nl

3 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw Hohage, Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. Door inlogproblemen konden we helaas niet eerder u klacht in behandeling nemen via deze site. Onze excuses hiervoor. In ons systeem zie ik dat uw toestel inmiddels retour is gegaan, en dat u op 11/2/2014 bent terugbetaald. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen we dit uiteraard graag. Uiteraard bent u niet verplicht om telefonisch contact met ons op te nemen. Dit is ook mogelijk via de chat of via de mail. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Met vriendelijke groet, Modern.nl

Bericht van Modern.nl

3 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw Hohage, Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. Door inlogproblemen konden we helaas niet eerder reageren op uw klacht via deze site. Onze excuses hiervoor. In ons systeem zie ik dat uw toestel inmiddels retour is gestuurd en dat u op 11/2/2014 uw aankoopbedrag van uw Etna heeft retour ontvangen. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen we dit graag. Dit kan telefonisch maar ook via de mail of chat. Aan de laatste 2 opties zijn geen kosten verbonden. Met vriendelijke groet, Modern.nl

Bericht van Modern.nl

3 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw Hohage, Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. Door inlogproblemen konden we helaas niet eerder op uw klacht reageren via deze site. Onze excuses hiervoor. In ons systeem zie ik staan dat u op 11/2/2014 bent terugbetaald. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen we dit uiteraard graag. Dit is telefonisch mogelijk (tegen betaling) maar is ook mogelijk via de mail. Met vriendelijke groet, Modern.nl

Modern.nl

Heeft op 02 maart 2014 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw Hohage,
Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. We
vinden het vervelend dat er een probleem is ontstaan met uw magnetron
die u bij ons heeft aangekocht.
Door inlogproblemen is het ons niet gelukt eerder op uw klacht te
reageren via deze site. Onze excuses hiervoor.
In ons eigen systeem zie ik staan dat u inmiddels bent terugbetaald.
Mocht u nog vragen hebben dan vernemen we dit uiteraard graag, dit kan
telefonisch (tegen betaling) maar ook via de live chat of E-mail. De
laatste 2 opties zijn kosteloos.

Met vriendelijke groet,

Modern.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Modern.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Modern.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door flipflap2