Klacht: Service en kwaliteit ver te zoeken

op 07 oktober 2017 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Allereerst hallo,
Na enige tijd sparen hebben mijn vriendin en ik een bijna volledige meubelset gekocht bij de haco. Allereerst waren er al probelemen met de levering van enkele producten dit hebben we enigsinds (na enige discussie) kunnen oplossen. Nu konden we eindelijk de salon tafel halen (na 8 weken) en gingen we deze in elkaar zetten. Na de eerste houten “staven” in de planken te hebben geplaatst zetten we deze aan het tafelblad. Normaliter kan je deze makkelijk vast tikken maar niets was minder waar. De houtenstaaf had geen ruimte om goed vast te zitten en hierdoor sloegen we gaten in het tafelblad omdat er anders een gigantische kier zou ontstaan tussen te poot en het tafelblad. Toen dachten we prima kan gebeuren mogelijk onze fout laten we dan een andere plank gebruiken als tafelblad zodat deze er netjes uit blijft zien maar ook hier werden er gaten gemaakt in het tafelblad. Gebeld met de haco wat dit kon zijn, werden we als kleine kinderen aangesproken dat mijn vriendin er zelfs door moest huilen. Hierna heb ik zelf nog gebeld met de haco en werd er alleen maar verwijten gegeven en nooit gevraagd om een foto van de situatie. Nu zit ik dus met een halve set waarvan de salontafel volledig kapot is en haco die ons in geen mogelijkheid tegemoet wil komen. Het enige wat we willen is het geld terug voor de tafel en de rest van onze bestelling geannuleerd zodat we daadwerkelijk kwaliteit kunnen halen.
Ik hoop dat er op deze manier alsnog iets voor ons betekent kan worden

Ik ben tevreden als de bestelling zonder enige kosten wordt geannuleerd en we de kosten van de salontafel vergoedt krijgen voor alle problemen die we al hebben gehad met de haco

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Bericht van Haco wonen en slapen

1 week geleden - Beste Daniel Lagas, allereerst onze excuses voor het ongemak. We gaan dit intern navragen en komen hier zo spoedig mogelijk op terug.

Alle klachten die gemeld zijn door SmallieBana