Klacht: Service en kwaliteit ver te zoeken

op 07 oktober 2017 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Allereerst hallo,
Na enige tijd sparen hebben mijn vriendin en ik een bijna volledige meubelset gekocht bij de haco. Allereerst waren er al probelemen met de levering van enkele producten dit hebben we enigsinds (na enige discussie) kunnen oplossen. Nu konden we eindelijk de salon tafel halen (na 8 weken) en gingen we deze in elkaar zetten. Na de eerste houten “staven” in de planken te hebben geplaatst zetten we deze aan het tafelblad. Normaliter kan je deze makkelijk vast tikken maar niets was minder waar. De houtenstaaf had geen ruimte om goed vast te zitten en hierdoor sloegen we gaten in het tafelblad omdat er anders een gigantische kier zou ontstaan tussen te poot en het tafelblad. Toen dachten we prima kan gebeuren mogelijk onze fout laten we dan een andere plank gebruiken als tafelblad zodat deze er netjes uit blijft zien maar ook hier werden er gaten gemaakt in het tafelblad. Gebeld met de haco wat dit kon zijn, werden we als kleine kinderen aangesproken dat mijn vriendin er zelfs door moest huilen. Hierna heb ik zelf nog gebeld met de haco en werd er alleen maar verwijten gegeven en nooit gevraagd om een foto van de situatie. Nu zit ik dus met een halve set waarvan de salontafel volledig kapot is en haco die ons in geen mogelijkheid tegemoet wil komen. Het enige wat we willen is het geld terug voor de tafel en de rest van onze bestelling geannuleerd zodat we daadwerkelijk kwaliteit kunnen halen.
Ik hoop dat er op deze manier alsnog iets voor ons betekent kan worden

Ik ben tevreden als de bestelling zonder enige kosten wordt geannuleerd en we de kosten van de salontafel vergoedt krijgen voor alle problemen die we al hebben gehad met de haco

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Bericht van Haco wonen en slapen

2 maanden geleden - Beste Daniel Lagas, allereerst onze excuses voor het ongemak. We gaan dit intern navragen en komen hier zo spoedig mogelijk op terug.

Reactie van de melder van de klacht SmallieBana

1 maand geleden - Hallo Haco, We zijn op dit moment 2 weken verder en nog steeds geen reactie. Is er al meer duidelijkheid? Mocht u niet weten om welk filiaal het gaat daar kan ik u bij helpen, het gaat hier om haco leiderdorp. Ik hoop op een spoedige reactie

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 24 oktober 2017 om 14:25 geantwoord

Beste Daniel Lagas,

Wij ontvingen van het filiaal Leiderdorp, dat deze klacht afgewezen is.
U ziet af van de rest van de order en betaalt hier de 30% annuleringskosten over. We begrijpen van het filiaal dat de klacht onterecht is en u verder niet mee wil werken aan diverse oplossingen die aangedragen zijn door het filiaal.

Met vriendelijke groeten
Haco

Heeft op 24 oktober 2017 om 14:52 geantwoord

Hallo Haco,

Allereerst wil ik aangeven dat er geen oplossingen zijn geboden. In alle gevallen moesten we betalen voor een mogelijke oplossing en werd er niet naar ons geluisterd. Daarnaast is er door de bedrijfsleider aangegeven dat er absoluut geen mogelijkheid was tot het compenseren van de problemen die we hebben ondervonden. Daarnaast is ons verteld dat het ten alle tijden onze fout moest zijn wanneer het gaat om het \"kapot slaan van de tafel\". De bedrijfsleider gaf tot slot ook nog in een kleinerende toon aan dat er absoluut geen mogelijkheid was tot annulering. Op dit moment hebben we de kleine regels gelezen op de achterzijde van de overeenkomst en hier stond op dat we alsnog moeten betalen voor de bestelling. Nu hebben we veel meer betaald dan 30% van de totale bestelling. Wij zijn het dan ook niet mee eens dat er geen oplossing wordt geboden voor de asociale manier van handelen.
Graag ontvangen we een passende oplossing en een oprecht geplaatst excuus
door de bedrijfsleider van leiderdorp.

Alle klachten die gemeld zijn door SmallieBana